Оплата та доставка
Як здійснюється доставка?
Посилки з насінням ми відправляємо транспортними компаніями «Нова Пошта» та «Укрпошта». Вартість доставки згідно тарифу транспортної компанії. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим та окупованих регіонів.
Як я можу оплатити своє замовлення?
Зараз доступні два способи оплати:
- Готівкова при отриманні ( накладна плата) – оплата після огляду посилки при отриманні.
- Оплата на картку Приватбанк або Монобанк. При виборі такого методу оплати, ви оплачуєте замовлення на картку і потім ми відправляємо товар. При отриманні на пошті ви будете платити лише за послуги доставки.
Як оплатити товар на картку «ПриватБанк» чи Монобанк?
При оформлені замовлення, коли ви обираєте спосіб оплати на банківську картку,вам автоматично сайт покаже номер картки для оплати. Збережіть її собі ( перепешіть або зробіть скрін). Після оплати треба подзвонити або написати у вайбер по телефону (098) 335 37 87 та повідомити про оплату. Ми вам підтвердимо, що отримали оплату і замовлення.
Скільки я заплачу за доставку посилки?
Вартість доставки Новою Поштою на сьогодні приблизно 85 гривень, а Укрпоштою 50 гривень. Але у зв’язку з нестабільною фінансовою ситуацією у країні, транспортні компанії інколи піднімають тарифи на свої послуги.
Як здійснюється доставка по містам та селам України?
Доставка замовлень здійснюється лише через Укрпошту та Нову Пошту за єдиними умовами, незалежно проживаєте ви у селі чи у місті. Ми надсилаємо замовлення транспортними компаніями за вигіднішими умовами та найдешевшим тарифом.
Чи можна приїхати до вас до дому і придбати насіння?
Так, звичайно, ми проживаємо у селі Мишурин Ріг, Дніпропетровська обл. Якщо у вас є можливість приїхати чи ви будете проїздом повз наше село. ми можемо по телефону (098) 335 37 87 домовитися про зустріч і ви приїдете за насінням.
Інформація про магазин Pomidorki та замовлення
Я хочу обміняти чи повернути товар. Що мені робити?
Обмін чи повернення товару можливий за умови, що упаковки з насінням не розкривалися та не ушкоджені. Якщо отриманий товар не відповідає Вашим очікуванням – зв’яжіться з нами. Ми намагатимемося вирішити питання позитивно для Вас. В свою чергу ми гарантуємо, що усе відправлене вам насіння високої якості, відповідає заявленому сорту та має гарну всхожість. Ми ведемо строгий облік при вирощуванні, зборі насіння. фасовці. Гарбузові та інші культури, які можуть перезапилюватися – запилюємо вручну. Якщо при вирощуванні ви виявили нашу помилку, будь ласка, сфотографуйте плід ( рослину) і напишіть нам претензію на пошту. Ми відправимо вам повторно цей сорт + бонуси.
На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Нажаль, у такому випадку даний сорт закінчився. Деякі сорти ми зібрали у невеликій кількості і їх розкупили ще на початку сезону. Але це насіння буде з нового врожаю на наступний сезон. Якщо ви хочете саме той сорт, зв’яжіться з нами і ми його вам забронюємо на наступний сезон.
Яка мінімальна сума замовлення?
Мінімальна сума замовлення складає 100 гривень. При цьому варто зауважити що до цієї суми плюсується сума доставки.
Як скасувати замовлення?
Щоб відмінити замовлення, потрібно зателефонувати або написати у вайбер за номером (098) 335 37 87 та повідомити номер замовлення яке ви хочете відмінити. Або ж ви можете надіслати електронного листа на нашу електронну адресу doohoff@ukr.net з темою “Відміна” та вказати номер Вашого замовлення.
Як змінити або відредагувати моє замовлення?
Ви можете змінювати своє замовлення лише до тих пір, поки воно не буде оформлено ( завершене). Після завершення редагування замовлення більше неможливе. Для будь-якої зміни вашого замовлення (зміна адреси, додавання товару на замовлення, зміна способу оплати або доставки), будь ласка, зв’яжіться з нами якнайшвидше за телефоном або вайбером (098) 335 37 87
Я розмістив неправильне замовлення. Як його скасувати?
Ви можете скасувати своє замовлення лише до того часу, поки воно буде завершено. Після оформлення замовлення скасування неможливе. Щоб скасувати своє замовлення, будь ласка, зв’яжіться з нами якнайшвидше за телефоном чи вайбером (098) 335 37 87 і ми його скасуємо.
Що робити, якщо в отриманому замовленні не вистачає товарів?
У випадку якщо у Вашому замовленні не вистачає певної позиції, будь ласка, зателефонуйте або напишіть нам. Дуже рідко, менше ніж 0,3% від усіх замовлень може бути з невеликою помилкою виконання. Ми не роботи і здатні на помилку, це є людський фактор, який ми максимально мінімізували. У будь-якому випадку, обов’язково зв’яжіться з нами й ми залагодимо ситуацію, що склалася. Усе вирішується на користь клієнта.
Де моя посилка?
Вибравши варіант доставки Укрпоштою або Новою Поштою,транспортна компанія буде вас інформувати повідомленнями про переміщення посилки та при надходженні на ваше відділення вам обов’язково автоматично на ваш телефон надійте повідомлення. На разі через велике навантаження у нас не завжди є час кожному особисто відразу при відправці надсилати номер посилки. Але якщо вам потрібен терміново номер посилки – зверніться до нас і ми вам її повідомимо.
Часті питання
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: товар, який не був у вжитку і цілісність упаковки не була порушена; у Вас є номер замовлення або товарний чек. Після цього зв’яжіться з нами, щоб узгодити умови повернення або обміну товарів.
Як швидко надсилаються замовлення?
Комплектація замовлення здійснюється протягом 1-3 робочих днів з дня отримання замовлення. Всі замовлення клієнтів підтверджуються та надсилаються в порядку «живої черги». В період попиту ( лютий та початок березня) може виникнути черга і замовлення можемо обробляти протягом 3-5 днів. Але не дивлячись на це, стараємося надіслати як найшвидше.
Як довго існує ваш магазин?
Продажем насіння ми займаємося з 2001 року. Разом зі своєю родиною, усі ці роки ми займаємося вирощуванням різних культур і збираємо власне насіння для продажу. У далекому 2001 році я зібрав свою першу колекцію з 50 сортів помідорів, надрукував невеликий каталог насіння та почав пропонувати вирощувати томати. Тоді ще не було інтернет магазинів і ми реалізували насіння через друковані каталоги. Я писав статті, давав рекламу в газети та журнали. У 2012 році ми зробили сайт www.doohoff.com на якому розмістили фото-каталог. Розуміючи, що майбутнє за інтернетом та за проханнями наших клієнтів, для вашої зручності ми створили цей інтернет магазин на початку 2023 року.
Як упаковується насіння?
Все насіння запаковане у прозорі поліетиленові пакетики Zip-Lock розміром 4×6 см. У кожному пакетику, крім насіння, міститься етикетка з назвою сорту й усі його основні характеристики.
Яка фасовка насіння у пакетиках?
Біля опису кожного сорту (культури) вказана кількість насіння в упаковці. Наприклад, насіння томатів, перцю та баклажанів розфасоване по 20 штук в кожному пакетику. Часто у пакетику навіть більше насіння до 30 шт. Більшість гарбузових культур розфасовано по 10-15 насінин. Дивіться опис кожного сорту, що замовляєте і будете знати кількість насіння в упаковці.
Насіння якого року врожаю ви реалізуєте?
Усе насіння, що ми реалізуємо свіже, тобто зібране у сезоні, що минув або минає. Наше насіння користується великою популярністю, його розкуповують за сезон майже під нуль і воно не залежується на роки. Деяких сортів навіть не вистачає усім бажаючим. Таке насіння позначене на сайті, як немає у наявності.
Кажуть, що краще використовувати насіння гарбузових, якому вже 3-4 роки. Тоді буде кращий врожай?
Це все маячня, ми неодноразово перевіряли та експериментували. Найкраще насіння для будь якої культури свіже, тобто насіння якому 1 або 2 роки. На врожай вік насіння не впливає, врожай залежить тільки від агротехніки вирощування, погодних умов, тощо.
Як замовити друкований каталог?
Друкований каталог можна замовити через пошту з жовтня по травень. Вам треба направити нам Укрпоштою лист з запитом для каталога. Також можна подзвонити або написати нам, повідомити вашу поштову адресу і ми вам надішлемо друкований каталог. Також можна завантажити електронний фото-каталог на сайтах www.pomidorki.com.ua або www.doohoff.com.
Який у вас графік роботи?
Приймаємо замовлення цілодобово.
Спілкуємося з клієнтами у робочий час. Бажано телефонувати:
Пн-пт: з 9:00 до 18:00
Субота та неділя : з 12:00 до 18:00